تاثیر صندلی بالابرپله ی پیچشی نیکوصنعت در جلوگیری از زانودرد | نیکصا | طراح و تولید کننده تجهیزات کمک حرکتی

پله ها از جمله مکان هایی هستند که بسیاری از افراد در فعالیت های روزمره به طور مکرر از آن ها استفاده می کنند. مفصل زانو یکی از مهم ترین اعضای بدن می باشد که در حین بالا و پایین رفتن از پله ها درگیر می شود که این موضوع، در دراز مدت منجر به زانو درد خواهد شد.
زانودرد یکی از مشکلات شایعی است که بسیاری از افراد، به ویژه در سنین بالا، با آن مواجه می‌شوند. رفت و آمد مکرر از پله‌ها می‌تواند فشار زیادی به زانوها وارد کند و در نتیجه، درد را تشدید نماید.

تاثیر صندلی بالابرپله ی پیچشی نیکوصنعت در جلوگیری از زانودرد

استفاده از پله برای چه افرادی مضر است؟

پایین آمدن از پله، برای افرادی که دچار آرتروز زانو، آرتروز مفصل لگن و فتق دیسک کمر یا پوکی شدید استخوان هستند، به عنوان یک تهدید محسوب می شود. بیشترین آسیب، زمانی رخ می دهد که افراد بخواهند با سرعت، مسیر پله ها را طی کنند. به کسانی که دچار این مشکلات هستند، توصیه می شود هنگام بالا رفتن و پایین آمدن از پله، به آرامی و به صورت پله به پله حرکت کنند.
علاوه بر این، بالا و پایین رفتن از پله برای افراد سنگین وزن موجب وارد شدن فشار مضاعف بر مفاصل زانو می گردد و به سادگی میتواند آن ها را دچار ” آرتروز زانو” نماید. در بیماری آرتروز، بافت غضروفی بین مفاصل ساییده می‌شود و موجب نزدیک شدن استخوان‌ها به یکدیگر می‌گردد؛ این ساییدگی به زانو درد منجر می‌شود.

بالابر پله

در این راستا، استفاده از صندلی بالابر پله‌ ی پیچشی نیکو صنعت پیشنهاد می شود.

مزایای استفاده از صندلی بالابر پله ی پیچشی نیکو صنعت

کاهش فشار بر زانوها
صندلی بالابر نیکو صنعت، از فشار اضافی بر زانوها می کاهد و موجب کاهش درد در آن‌ها می‌شود. همچنین استفاده از صندلی بالابر پله ی نیکوصنعت برای افراد جوان تر نیز مفید است تا دچار زانو درد نشوند.

راحتی و حفظ استقلال فردی
استفاده از بالابر پله‌ی پیچشی نیکوصنعت، به افراد این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به کمک دیگران در مسیر راه‌پله تردد نمایند و فعالیت‌های روزمره زندگی خود را به راحتی انجام دهند. این موضوع به حفظ استقلال فردی، به ویژه در سالمندان، منجر می شود.

افزایش کیفیت زندگی
استفاده از صندلی بالابر پله نیکو صنعت، موجب کاهش زانو درد و افزایش ایمنی می شود و منجر به افزایش شادی، احساس رضایت و امید به زندگی می گردد.

نتیجه گیری

در پایان، استفاده از صندلی بالابر پله‌ی پیچشی نیکو صنعت علاوه بر جلوگیری از زانو درد، به بهبود وضعیت جسمانی و روانی افراد کمک کرده و باعث تجربه زندگی راحت و مستقل می شود.

برای مشاوره و تهیه محصول پله پیما ، با 09122453423 تماس حاصل بفرمائید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا