♦شرکت نیکو صنعت آهوان، اولین تولید کننده بالابر پله مدل منحنی در ایران، پیشرو در طراحی و تولید انواع تجهیزات کمک حرکتی و توانبخشی، به پشتوانه نیروهای متخصص و توانمند و به کارگیری دانش روز، در سال 1397 موفق به تولید دستگاه پله پیما مدل چرخشی شده است.
صندلی پله پیما مدل منحنی، حاصل یک دهه تلاش مستمر و ساخت و ارتقاء چندین نمونه، و مطابق با استاندارد بین‌­المللی بالابر پله (ISO 9386) میباشد.

♦هدف ما آسایش و رضایت شماست. با به کارگیری محصولات ما، قادر خواهید بود کارهای تان را شخصاً و بدون کمک دیگران انجام دهید. زندگی راحت و مستقل را در خانه ی خود تجربه کنید.

♦در بخش بلاگ، مقالاتی در زمینه انواع تجهیزات کمک حرکتی آورده شده است که میتواند اطلاعات مفیدی راجع به ویژگی‌ها و مشخصات عملکردی محصولات شرکت، به خوانندگان گرامی ارائه نماید.

♦برای مشاوره رایگان با شماره 09122453423 تماس حاصل فرمایید.

کاتالوگ صندلی پله پیما
کاتالوگ صندلی پله پیما

چرا ما را انتخاب کنید؟

  • صندلی بالابر پله، پله پیما مدل منحنی (پیچشی، چرخشی یا گردشی)
  • دارای حرکت نرم در طول مسیر
  • بدون صدا و لرزش، به دلیل مکانیزم اصطکاکی (بدون چرخ دنده)
  • مجهز به سنسورها و مکانیزم های ایمنی لازم مطابق با استاندارد
  • مجهز به موتور 24 ولت DC و باتری پشتیبان
  • بدون خطر برق گرفتگی
  • یک سال گارانتی کامل و دو سال گارانتی قطعات اصلی (موتور،گیربکس و بورد کنترلی) ده سال خدمات پس از فروش
  • امکان بازدید حضوری از پروژه های اجرا شده، استفاده از دستگاه و صحبت با مشتریان قبلی
  • دارای امکانات مشابه مدل اروپایی
  • نصب آسان و سریع، بدون تخریب راه پله
  • قابل نصب در خانه های دوبلکس، آپارتمان ها، مراکز خرید و مکانهای فاقد آسانسور

          زندگی راحت و مستقل را در خانه خود تجربه کنید.

سوالات متداول

  1- در صورت بروز مشکل، چقدر طول می کشد تا کارشناسان مراجعه کنند؟ 
  یک روز.
 پس از تماس مشتری، کارشناسان ظرف 24 ساعت برای رفع ایراد دستگاه مراجعه می
کنند.

 2- عیب یابی در پله پیما چگونه است؟
  با ظاهر شدن کد خطا روی نمایشگر صندلی بالابر پله رو نیکو صنعت

تشخیص ایراد در صندلی بالابر پله رو نیکو صنعت، به کمک کد های به نمایش در
آمده روی نمایشگر دستگاه، انجام می شود.
 برد کنترلی صندلی بالابر پله رو نیکو صنعت، طوری طراحی شده است که برای هر مشکل، کد خاصی را نمایش می دهد.

مشتری طی تماس با کارشناسان، این کد ها را اعلام می کند. به این ترتیب، ایراد به سرعت و در کمترین زمان شناسایی شده و برای رفع آن اقدام میشود.

 3- آیا ایراد دستگاه، توسط کاربر قابل رفع است؟

 در بعضی موارد بله

کاربر طی تماس با کارشناسان، کد خطای به نمایش درآمده را به آنها اطلاع می دهد.
 برخی راه حل ها، مانند نکات مربوط به شارژر یا خاموش و روشن کردن دستگاه، با راهنمایی تلفنی کارشناسان، توسط کاربر انجام می شود و ایراد دستگاه به سادگی رفع می گردد.

اسکرول به بالا